promisiuni indeplinite


Acest articol este oarecum un raspuns pentru Dani din Grecia. Asa e Dani , am inceput nu prea grozav dar pe parcurs ceva s-a schimbat in bine. Mai ales cand ma uit la nebunii de trandafiri cataratori pe care i-am pus dupa ce i-am vazut si admirat pe ai tai. 🙂

Ce sa fac? Imi plac plantele mai mult decat betoanele si tot adun de parca s-ar sfarsi lumea si eu trebuie sa am din toate cate una. Deja din drum casa nu se mai vede decat asa o parere de acoperis. Din casa , drumul , nici atat. Si daca socotesc bine parca mi-ar mai ramane ceva loc de plantat. Pana una alta nu prea mai am soare pe terasa. Nici de panze nu mai am nevoie. Cine-ar fi crezut ca o sa caut un loc insorit?

IMGP7265 IMGP7267 IMGP7268 IMGP7270 IMGP7272 IMGP7275 IMGP7276 IMGP7279 IMGP7281 IMGP7284 IMGP7287 IMGP7288 IMGP7290 IMGP7291 IMGP7292 IMGP7294 IMGP7296 IMGP7297 IMGP7298 IMGP7299 IMGP7300 IMGP7301 IMGP7302 IMGP7303 IMGP7304 IMGP7306 IMGP7307 IMGP7308 IMGP7310 IMGP7312 IMGP7314 IMGP7316 IMGP7317 IMGP7318

4 gânduri despre „promisiuni indeplinite

    1. asa e si unde mai pui ca e si foarte persistent. Cred ca are trei saptamani si inca tin florile. Nu mai socotesc faptul ca infloreste toata vara spre deosebire de cel roz care deja s-a trecut. 🙂

  1. Gradina se schimba in fiecare an si a ta arata impresionant acum, la inceput de vara. Am ramas privind trandafirul roz catarator si tufa de bujori …
    O sa vezi ca pe masura ce cresc plantele cele mari, o sa renunti la unele pe care o sa le puna in umbra, o sa gasesti altele mai potrivite sa umple golurile, o sa retusezi cate ceva pe ici colo si la un moment dat o sa cumperi mai putine noutati 🙂 Ne maturizam si noi, gradinarii, impreuna cu gradinile noastre …
    Zile frumoase, Daiana !!!

    1. Multumesc la fel Dani! De obicei isi aleg singure locul florile mele. Mai ales cele care-si lasa semintele. Chiar daca la inceput au avut locul lor bine stabilit , in timp au pierit cand nu le-a mai placut si-au rasarit singure in alte colturi. Iar intre cataratoare e o lupta permanenta. Acolo intervin eu , nu de alta dar nebunele sunt in stare sa-mi manance casa. 🙂

Lasă un răspuns

