au innebunit salcamii


La altii poate , la mine a innebunit Manole. Si Glicemia la fel. Nu stiti cine-i Manole? Cum „cine” ,  Magnolia mea draga. Eu ii spun Magnolie si Madalin ii spune Magnoliu. Asa ca am ajuns la un compromis si-am botezat-o Manole. Acum isi scoate parleala pentru toti anii in care-am asteptat sa infloreasca si cu uimire am realizat ca printre frunze are flori , a doua serie anul asta , noua flori frumoase si neasteptate.IMGP9550 IMGP9551 IMGP9552 IMGP9553 IMGP9554

Iar Glicemia – adica Glicina , ca sa nu fie mai prejos decat Manole , de bucurie ca a ajuns in balcon si nu mai are mult pana la Luleaua turcului IMGP9547 IMGP9910

a mai tras si ea un rand de flori.IMGP9883 IMGP9884 IMGP9885 IMGP9893 IMGP9894 IMGP9895 IMGP9896 Deci la unii salcamii , la mine Manole si Glicemia.🙂

2 thoughts on “au innebunit salcamii

Lasă un răspuns

