Dor de Missy…..


IMG_8969

Ne legam sufleteste de vietatile de langa noi atat de tare si atunci cand dispar e ca si cum ai pierde un membru iubit al familiei. E deja a treia zi fara Misilica si e groaznic. Nimic nu mai e la fel. Nu mai pot sa dorm , am in permanenta un maaaare nod in gat , imi vine s-a strig mereu si ma infranez si simt ca ma sufoc , simt ca nu mai pot respira.Si plang cum n-am mai plans de foarte multa vreme.  Si mi-e dor de ea. Si nu doar mie ci noua tuturor. Casa si curtea si gradina sunt pustii. Nu-mi mai sare nimeni in fata dintre tufele de langa poarta , nisipul de joaca unde facea tumbe e neatins. Locul ei pe soclul gardului e gol. Nu se mai intinde-n prag nici nu ma mai urmareste cu privirea cand umplu castronelul cu mancare. Nu mai doarme pe canapea la picioarele lui Madalin , nici pe masuta de televizor , nici pe masa din bucatarie , nici intinsa lenes in iarba, nici incolacita langa Kimi. A disparut pur si simplu. Ea care n-a lipsit niciodata atat de mult de acasa. Chiar daca in timpul verii dormea afara , dimineata era prima la usa s-mi spuna „buna ” si sa se alinte dragastos pe langa Kimi. Era o pisica frumoasa , desteapta si cu personalitate. Am strigat-o , am chemat-o , i-am cantat cantecelul ei de venit acasa. Nici nu apucam bine sa deschid gura ca se itea din ierburi si venea la apel. De data asta , NIMIC. De trei zile o caut , pe marginea drumului , prin gradini , prin curti , o astept inca sa mai apara dintr-o tufa sau dintr-un pom. Exclus s-o fi ucis-o vreun caine – toti maidanezii de la drum erau prietenii ei. Niciunul n-o latra , stateau doar impreuna la leneveala cat era ziua de lunga. Si-apoi as fi gasit-o cumva. Exclus s-o fi calcat  vreo masina ca nu prea trec pe aici si iar as figasit-o. Sa fi plecat asa aiurea n-avea motiv ca era regina casei.  Si-atunci ma intreb – a plecat de buna voie sau nu? Ma bucur ca n-am gasit-o pe vreo margine de drum – asta ma face sa sper ca inca e in viata. Dar pe unde-o rataci , cine o fi luat-o , cine are grija de ea , cine-o iubeste si cine o mai rasfata? Daca o mai rasfata cineva…  Daca o vedeti dati-mi de stire. Va rog. Fie-va mila de noi si de oful nostru. Cei care ati pierdut pe cineva drag stiti despre ce vorbesc…..

12 gânduri despre „Dor de Missy…..

  1. Nu stiu ce sa-ti spun la obiect ca nu am pisici, dar iti inteleg suferinta (numai cine are animale care devin membri ai familiei inteleg pe deplin). Iti doresc sa o gasesti frumoasa si sanatoasa!

  2. Te inteleg perfect! Iti doresc din tot sufletul s-o gasesti sau se intoarca acasa nevatamata :*
    Pentru noi din pacate nu mai exista rezolvare. Azi e a treia zi fara Puffy :(((((((((((
    Luni seara venind de la plimbare cu cainele, am gasit-o in mijlocul drumului fara suflare. Imagine aia simt ca ma va urmari toata viata.
    Mi-e greu sa descriu cum ma simt si cat plang. Simt ca mi-am pierdut fetita.
    Tu ai scris foarte induiosator.
    Si la mine lista este cu „nu mai…”, dar din pacate e cu „niciodata n-o sa mai…” si e foarte-foarte lunga.
    Doamne ajuta sa se intoarca Misilica acasa cat mai repede.

    1. Multumesc draga mea. E singurul lucru care ma imbarbateaza , ca nu am gasit-o fara suflare. Asta imi da speranta ca traieste , furata sau adoptata sau fugita in lume , sper sa fie bine si poate intr-i zi daca va vrea sau daca va putea , se va si intoarce la ea acasa. ..

  3. Va inteleg perfect,numai ca pisicutelor le place sa exploreze,sunt neastamparate si voiajoare.E posibil sa apara,nu va ganditi la ceva rau,nu e neaparat sa fie asta cauza.

  4. Nu stiu daca te ajuta cu ceva: Maia lipseste cate 3, 4 sau chiar 5 zile de acasa. Odata o vezi ca intra, mananca si o tuleste iarasi, numai ea stie pe unde. Noi banuim ca mai sta si pe la altcineva, care poate o tine inchisa, dar se poarta frumos cu ea, caci nu vine nici slaba, nici jigarita. Ea a inceput sa plece, insa, de frica fiica-sii, Missie, care o bate si o terorizeaza, ca sa-i ramana ei tot teritoriul.
    Mai acum cativa ani, raposata Pintza cazuse de la et 7 al blocului unde am locuit si a aparut dupa 5 zile. A gasit-o un vecin, ascunsa dupa un calorifer de la et 5, asta dupa ce copiii de la bloc mi-au spus ca au vazut-o cand a cazut si cum au alergat-o cainii dupa aia. Ele stiu, oarecum, sa se pazeasca daca-s in vreun pericol si, cand scapa, se intorc acasa. Daca a plecat de bunavoie, in explorari, e de inteles fata si sper ca se va intoarce cu bine.
    Nu te mai gandi, ca-ti face mult, mult rau. Stiu din experienta. Din cauza asta eu acum imi reprim orice gand de panica, de dor, de teama de cate ori dispare Maia sau Missie. E o mare bucurie cand se intorc, dar daca ar fi sa nu se mai intoarca, incerc sa ma resemnez fara sa mai fac scenarii.
    Daca te-ar ajuta, poate ar fi bine sa pui biletele de recompensa prin imprejurimi, cu poza ei.

  5. multumesc albinuto. In clipa asta bantui net-ul si caut articole despre comportamentul pisicilor , ce sa faci daca pleaca , daca mai vine sau nu. Si eu construiesc scenarii si de cate ori ies afara imi vine sa plang. 😦

Lasă un răspuns

