dor de Misilica


Am visat-o. Am visat ca eram prin gradina cautand prin iarba-nalta nici eu nu mai stiu ce si am gasit-o terfelita , intinsa , lesinata pe Misilica.

Am crezut ca e moarta si-am luat-o in brate acuzandu-ma ca nu am cautat-o suficient de atent si de mult. Aproape ca am simtit-o fizic in bratele mele si-am plans in somn de mila ei. Si-atunci am auzit un mieunat slab de parca isi revenise la viata in mod miraculos si a inceput sa-mi miroasa mana. Parca imi transmitea telepatic ca si ei i-a fost dor si s-a chinuit mult sa se intoarca. Am fost atat de fericita  dar scurta fericirea pentru ca a disparut ca un fum din bratele mele. M-am trezit buimaca , ingrijorata ca visul nu prevestea nimic bun , plina de speranta ca minunea s-ar putea totusi produce. Toata ziua m-am gandit la ea. Apoi seara a venit telefonul. Mi-a tresaltat inima si nici nu stiu cum am ajuns la locul de intalnire. Niste copii inimosi citisera afisul meu si m-au sunat. Aproape totul corespundea , alba , cu ochi albastri , labute maronii, se invartea prin zona cam de doua saptamani … Si-apoi , ca in vis totul s-a destramat. Lipsea pata alba de pe botic iar labutele aveau botine albe. Era ca ea dar nu era ea. Am plecat ravasita si m-am tot gandit daca nu era bine s-o fi luat-o pe cea gasita , sa nu mai rataceasca pe strazi dar apoi m-am gandit ca poate e si ea cautata la randul ei de vreo familie care-o iubeste si-o asteapta. Am lasat-o in grija acelor copii inimosi care avusesera grija de ea si ianinte , pana sa vada afisul meu. Si stau si ma intreb , a fost premonitie sau vreun mesaj? Inca mai sper ca intr-o zi imi va iesi in cale din tufa ei de thuia de la poarta , se va intinde lenes in iarba si vom merge impreuna flecarind nimicuri catre casa…

IMGP2639

7 gânduri despre „dor de Misilica

  1. La Multi Ani! Un an 2016 exact asa cum ti-l doresti!
    Eu am lipsit un timp din vietile voastre si acum am citit ultimele tale postari. Imi pare foarte rau sa aud ca ai pierdut-o pe aia mica. Iti inteleg durerea. Adesea ma uit la Marty al meu si ma gandesc la momentul in care nu va mai fi si pur si simplu simt durere fizica in piept. Anii trec…
    Eu spun ca Misilica este bine, in sensul ca a fost luata de cineva, este prea frumoasa ca sa nu isi gaseasca stapan. Ele sunt descurcarete. Te pup!

  2. Ai pierdut catelusa? Pe mama puiului ala micu? Of!!! Noi l-am gasit pe Tachi, il furasera de la poarta copii din alt cartier si cand l-am gasit era cenusiu pe blanita lui alba ca laptele, nu ne recunostea si l-am platit sa ni-l dea inapoi.
    Draga mea, vrei sa iei o leapsa de la Roxana C primita? Uite:
    http://www.cuelisa.com/2015/09/30/leapsa-provocarea-liebster-award-draga-premiule/
    Poate ne mai invioram nitel prin blogurile astea ale noastre adormite. Te imbratisez.

    1. nu e catelusa e pisicuta si nu e mama lui Kimi era prietena lui cea mai buna. In poza este Kimi catelul cu Missy pisica . E drept ca la un moment dat fiecare credea despre sine ca e celalalt. Cam aiuritoare explicatia , nu? Multam de leapsa dar nu prea stiu ce trebuie sa fac cu ea. 🙂

      1. Apesi pe linkul pe care ti l-am dat, citesti intrebarile mele de la sfarsit, raspunzi la ele, alegi apoi 11 bloggeri pe care sa te poti baza ca vor sau se vor reactiva si le pui tu alte 11 intrebari. Asta e diferit fata de o leapsa obisnuita, intrebarile sunt ale fiecarui participant si poti implica si persoane care-au mai fost nominalizate fiindca, da, sunt alte intrebari.
        hai, te rog, altfel blogurile sunt pe moarte 😦
        Ma bazez pe tine, draga mea Daiana 🙂

Lasă un răspuns

