iarna din nou si tot nepregatiti


ca si noi ca si drumarii suntem inca o data luati pe neasteptate. N-am mai gasit manusile , cismele erau prin fundul podului – pana saptamana trecuta am umblat in pantofi – pentru caciuli am rascolit tot sifonierul. A nins ca la Polul Nord , zapada are peste juma’ de metru , pomii sunt cu crengile la pamant , tufele sunt doar niste mormane de zapada , casa e pictata in alb cu vagi urme galbui pe ici pe colo. Gardul viu minune e culcat la pamant. La incheieturi am bratari muscate de ger iar mijlocul e intepenit de atata lopatat.

Această prezentare necesită JavaScript.

Bine v-am regasit!

10 gânduri despre „iarna din nou si tot nepregatiti

    1. La multi ani , Dani ! Cu putin efort de imaginatie as putea sa fac din alb un albastru marin , campul plin de zapada intr-o plaja cu nisip orbitor si lopata intr-o vasla si as zice ca-s in Grecia in miezul verii. 🙂

  1. Bine ai revenit!
    La voi pare mai mare zapada decat la noi, desi nici noi nu ducem lipsa. Sa speram ca acesta a fost ultimul episod de zapada din iarna asta. Era nevoie si de el.

Lasă un răspuns

