„MANOLE”


11 gânduri despre „„MANOLE”

    1. Nu sunt chiar asa de speriat. Sunt cateva lucruri pe care le-am invatat in cei cativa ani de asteptare. Au nevoie de soare , de apa dar sa nu balteasca la radacina , au radacinile foarte aproape de suprafata deci atentie la sapat pe langa ele. Nu le place curentul – dar cui ii place- eu am niste coridoare de vant prin gradina si Manole al meu a indurat ceva dar acum e mare si nu mai conteaza. Si ce-i mai important – asta am citit pe blogul Adelei Parvu – nu suporta prea bine taierile – in concluzie nu incercati s-o coafati ca se supara.

    1. Am citit titlul la Simona si am vazut postul tau 🙂 Si asa mi-a ramas cuvantul ” timida „, care bineinteles ca nu se potriveste, fiindca magnolia ta intra in alta categorie.

Lasă un răspuns

