pentru ca nu ma pot abtine…


si pentru ca imi lipseau din gradina si pentru ca nu aveam culoarea asta si pentru ca sunt minunate si pentru ca vazusem undeva si mi-au placut si pentru ca inca o mie de motive si pentru ca … nu ma pot abtine

IMGP5334IMGP5337IMGP5338IMGP5340IMGP5341IMGP5342

8 gânduri despre „pentru ca nu ma pot abtine…

  1. Eu am renuntat sa ma mai opun :))
    Cumpar tot ce-mi iese in cale si consider ca mi-ar trebui. Chiar saptamana trecuta am mai inventat niste spatii pentru trei tufe de coacaz cumparate de la Lidl, iar apoi mi-am cumparat inca un cais … Azi seminte de flori …
    E viciu cum ma vezi si cum te vad, dar cum suma viciilor trebuie sa fie constanta, iar eu nu mai am nici un altul, zic ca n-o fi foc :)))) (ba cam e, cand vad ca nu mai am unde sa le pun. Acum ma gandesc sa mai desfiintez din narcise, de exemplu, ca am destule si-mi trebuie locul lor. Nu vrei niste narcise? :)))))

    1. Daaaa , abia astept s-o plantez.Totusi mi-e cam teama , azi-noapte a cazut bruma si parca n-am curaj s-o las afara. Saptamana viitoare astept si un crin de toamna cu acelasi fel de frunze in trei culori. 🙂

Lasă un răspuns

