inceput de Mai


Cu ploi. Cu si mai multe ploi , cu foarte multe ploi. M-am cam saturat. Pare ca primavara asta vrea sa suplineasca prin ploaie lipsa zapezii din iarna ce-a trecut. Asa ca mare lucru n-am facut. Nu reusesc sa termin 10 mp de loc plin cu buruieni pentru ca pamantul e ud. Nu reusesc sa leg via ca e de neintrat. Nu reusesc sa cosesc lucerna ca putrezeste pe pamant. Nu reusesc sa tund gardul viu ca e prea plin de apa. Nu reusesc nici macar sa fac niste poze cu irisi infloriti pentru ca nu infloresc. Astept cate un boboc doua saptamani . Totusi , printre picaturi , timid si-au mai deschis petalele trei/patru dintre ei. Din cei luati asta toamna. Asadar , IRIS!

Nici trandafirii nu stau mai bine la capitolul inflorire. Cele cateva flori au in schimb culori mult mai tari decat de obicei. Poate din cauza frigului.

IMGP8476IMGP8537IMGP8532IMGP8525IMGP8523

Iar ciresii au evoluat rapid de la dat in parg la super copt/ ca si culoare pentru ca altfel au inceput sa crape de atata apa , ba chiar sa se strice. Gustul insa e destul de bun. Poate mai incapea putina dulceata dar … asta e!IMG_20160426_160555_024IMG_20160429_114448_431IMGP8512IMGP8511

 

4 thoughts on “inceput de Mai

  1. Am o problema, si anume ca tu esti pe wordpress si eu pe blogspot, iar astia ai mei nu mai gestioneaza in Blogroll postarile de pe alte platforme, ca s-au facut ai naibii, asa ca azi am purces la verificat cine nu e in blogspot. Am cautat o solutie ca sa va pot vedea si pe voi in timp util, nu cand imi amintesc eu sa cobor in josul blogroll-ului.
    Una ar fi fost sa aveti si voi in wordpress un buton din ala cu Follow, dar vad ca nu aveti decat posibilitatea de a ne abona cu e-mailul la postarile voastre. Bun si asa, m-am inscris, dar nu stiu daca o sa functioneze.
    Caci cu aceasta ocazie, daca va functiona, te-as anunta ca te sterg din blogroll, ca a devenit inutila prezenta voastra acolo, sunteti prea jos si nu vom mai afla niciodata ca ati facut o postare noua, decat daca venim expres la voi sa verificam.
    Asta e un comentariu pe care o sa-l fac la toate blogurile din blogrollul meu care nu sunt din blogspot.

Lasă un răspuns

