Pentru ca nu ma pot abtine – ca doar e toamna-n toi!


Din cata gradina am,  ma trezesc in momentele cheie ca n-am loc suficient. Asa si de data asta , ca nu ma linistesc , am mai luat trei pomi , un arbust si un copac . Sa vi-i prezint pe indelete ca tocmai au sosit.

1 – mar cretesc – avea mamaie candva in gradina dar casa ei s-a dus de mult , asisderea si gradina deci traiasca net-ul.

IMGP3153

2 – par dulce de vara – aveam candva in gradina acasa dar s-au dus si ei la fel de demult – l-am luat acum de pe net – n-avea poza – l-am luat cumva „la plezneala” – poate l-oi fi nimerit – om vedea peste cativa ani. 🙂

IMGP3154

3 – mar James Grieve – habar n-am cum o fi dar descrierea suna promitator

4 – gutui japonez cu flori albe – ca sa-mi completez colectia de rosu si portocaliu.

IMGP3156

5- stejar rosu – mic mic mic dar va creste el candva – sper sa reziste cel putin 200 de ani.

IMGP3157

Printre altele am reusit sa mai iau un cires amar – la fel mult cautat – si inca un prun ca livada veche e cam pe terminate. – fara poze ca deja i-am plantat.

Concluzia? No comment!

Pai daca nu ma pot abtine , ce sa fac?

Lasă un răspuns

