dupa ploaie au inflorit daliile


4 gânduri despre „dupa ploaie au inflorit daliile

    1. Sincera sa fiu nu stiu.Nici de flori si nici de rosii. Florile cresteau si in gradina mamei dar nu erau decat mov. Eu am luat un plic cu seminte si vad ca au rasarit si albe. Iar rosiile sunt un soi cu fructe uriase , am luat rasad din piata de la o cunostinta care mi-a garantat ca se vor face. L-am amenintat ca daca nu iese nimic o sa-l boscorodesc toata vara. Si-au iesit. Acum imi pare rau ca nu am luat mai multe. Celelalte sunt mai zarancite , am unele marunte Cherry -p’astea le stiu si altele rosii normale nici prea multe , nici prea mari. O sa mai fac sapaturi si daca aflu iti spun. Te mai astept.

Lasă un răspuns

